perjantai 15. toukokuuta 2020

Munasillaan Prisman hedelmäosastolla

Elämme aikoja, joka muuttaa meidän ajattelutapaa ja käsitystä maailmasta ja ympäristöstä. Eikä tämä koske pelkästään tietoista mieltä, vaan myös alitajunta jyllää 24/7 ja asiat tulevat uniin.



Näin viime yönä unen, jonka haluan jakaa teidän kanssanne rakkaat lukijat. Ja vaikka otsikossa ilmoitetaan unen tapahtumapaikka voin vakuuttaa, ettei kyseessä ole minkäänlainen kaupallinen yhteistyö kyseisen kauppaketjun kanssa.

Ei. Tämä ei ole kuva meidän makkarista. Oliskin.

Olin siis Prisman hedelmäosastolla etsimässä greippejä. Tämä osa unesta on ihan looginen, koska syön nykyään päivittäin kyseistä hedelmää. Greipin terveysvaikutukset on tutkittu: niistä saa kuituja, C-vitamiinia, punainen greippi alentaa huonoa kolesterolia ja... Anteeksi, nyt harhauduin varsinaisesta aiheesta.

Etsin siis Prisman hedelmäosastolla greippejä kun äkisti huomasin, ettei minulla ollut housuja. Käyskentelin siis munasillani julkisella paikalla, kuten unessa joskus käy. Äärimmäisen nolo tilanne jota et pääse pakoon. Tässä vaiheessa unessa oleva yleisö reagoi yleensä kolmella tavalla: he saattavat nauraa ja pilkata, eivät huomaa mitään tai katsovat hyväksyvästi hymyillen. 



Tällä kertaa uni-ihmiset reagoivat aivan toisin. He kuiskivat keskenään ja mulkoilivat minua vihaisesti. Pian joku kutsui paikalle vartijan joka ilmoitti, että asiakkaat valittivat minun tulleen myymälään puhdistamatta ensin käsiä käsidesillä. Olin saastuttanut koronalla koko tavaratalon.
  
Tässä vaiheessa heräsin ja huokaisin helpotuksesta. Olin kotona omassa sängyssä yöhousut jalassa ja ilmeisen terveenä. Tosin koronan osalta globaali painajainen jatkuu ja taitaa olla vain ajan kysymys koska tauti napsahtaa omalle kohdalle. Toivottavasti se ei yllätä minua housut kintuissa. 

Kuvat: Pixabay







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti