torstai 11. elokuuta 2016

Scandinavian Music Group



Tällaisena kesäyönä kaikkeen kyllästyy. Mitä hyödyttää, jos olen rehellinen. Opin valehtelemaan tyhjälle taivaalle. Ilman sinua olen lyijyä. Huutelen pimeään Las Vegasin raunioilla.

Ruotsiin ja takaisin, melkein kuin uusi juhannus. Nils sanoi jag älskär dig. Joisin viskin ja nousisin, jos osaisin. Naurava turskan kallo. Mustarastas lauloi ooh la laa, kun tuuli oli viilee. Takarivin pojille pieniä teräviä timantteja. Tästä eteenpäin tahdon uudet silmät, etten säikytä kaloja. Vieläkö soitan banjoa vierailla kallioilla? Ambulanssi tuli ja kaikki itki. Näin minä vihellän matkallani, kun puut tekee seittiä. 

Hölmö rakkaus ei mulle riitä. Ei mun oo hyvä olla yksin. Ota minusta puolet, kaunis Marjaana. Helena, letitä tukkani. Elena, liian laiha rakkaani. Emmylou, onnellinen nainen. Onni on perintöä. Rakas Maria, sä sido tiukempaan juokseva mies. Missä olet Laila? Ylpeä sydän valmis luoksesi.

Säälittävä syksy.  Ei paniikkia kun kuolen. Lopulta olemme kuitenkin yksin. Minne katosi päivät, nää aamut. Hautojen yli onnelliset kohtaa.

(Tähän tekstiin on käytetty pelkästään Scandinavian Music Groupin biisien nimiä)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti